Helma

Stel je zelf hier voor wel zo netjes.
Yfke07
Berichten: 156
Lid geworden op: 20-04-2012 22:22

Bericht door Yfke07 » 22-04-2012 12:31

Dank jullie wel voor alle lieve welkomsberichtjes.
Ik wilde een foto van Yfke plaatsen als avatar maar dat lukte niet teveel Kb's het werd te klein, daarom heb ik een foto van de overleden hengst Tsjerk dat is de vader van haar moeder. Dat was de enige foto wat nog een beetje formaat hield.
Maar ik ga nog foto's plaatsen van Yfke.
Leuk dat er ook mensen dichtbij wonen.

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 13:22

Welkom hier!

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 15:25

Foto's plaatsen gaat vanzelf wel lukken.
Tsjerk is de vader van 1 van mijn merries.
Jij hebt Doaitsen x Tsjerk toch....geweest op fokdag wolvega?

Hoe is het karakter van jouw paard? Het is namelijk een behoorlijk pittige combi ;)

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 15:27

ook namens mij van harte welkom natuurlijk.

marian

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 15:32

doaitsen x tsjerk? kun je daar op blijven zitten? knap hoor!
wij hebben een ruin van tsjerk en die is heel vlot en ziet echt alles :roll:!

marian

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 16:53

Fedde2010 schreef:
Mvdvk schreef:doaitsen x tsjerk? kun je daar op blijven zitten? knap hoor!
wij hebben een ruin van tsjerk en die is heel vlot en ziet echt alles :roll:!

marian
Hahahhaha....kun je daar op blijven zitten vraagt ze :lol: Mijn tsjerkje ziet ook alles en is altijd on the move zal ik maar zeggen... ;)

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 16:53

Oeps....dubbelpost

catharina.m
Moderator
Moderator
Berichten: 4809
Lid geworden op: 15-06-2007 09:10

Bericht door catharina.m » 22-04-2012 21:54

hoi helma,die avatar foto,heb ik bij fam toonen geschoten,hoe kom jij daar aan?
stuur maar een foto van yfke,dan kunnen wij de foto wel voor je plaatsen in je avatar,dat is geen probleem.
groeten karin
www.karinshobbyfotografie.nl

mij gekwetst.... dank u wel,daardoor ben ik sterker geworden.
[gelezen in in een pracht blog]

Yfke07
Berichten: 156
Lid geworden op: 20-04-2012 22:22

Bericht door Yfke07 » 23-04-2012 13:03

Inderdaad, ze is Doaitsen x Tsjerk.
Ze is in de omgang een super lief paard, met rijden wat lui en inderdaad kan ze schrikken en ziet veel. Ben er 1 keer afgevallen in het begin en had mijn ribben gekneusd. Weet niet waarom, maar ging ineens in de rodeo.
Op dit moment is ze bij mijn dochter, haar eigen paard is blind geworden aan 1 oog en heeft ze daarom weggedaan (heeft een goed huis gekregen hoor). Ze wilde daarom graag eerst met Yfke verder. Heeft zaterdag haar eerste proef gedaan, en ging super 1ste plaats. De jury schreef nog op het papier "mooi paard". Ze heeft 4 maanden zonder problemen gereden, vorige week schrok ze van een dwarrelend papier en ging er bokkend vandoor, zij is er toen ook afgevallen. Dat is waarschijnlijk dat moeilijke van Doaitsen.
Ze is er een paar keer op buitenrit mee geweest, samen met een heel mak paard en dat gaat heel goed, Yfke vindt het leuk.
De man van de manege waar ze rijdt heeft Tsjerk vroeger gereden, die zei ook al dat Tsjerk wat kijkerig was.

Yfke07
Berichten: 156
Lid geworden op: 20-04-2012 22:22

Bericht door Yfke07 » 23-04-2012 13:12

catharina.m schreef:hoi helma,die avatar foto,heb ik bij fam toonen geschoten,hoe kom jij daar aan?
stuur maar een foto van yfke,dan kunnen wij de foto wel voor je plaatsen in je avatar,dat is geen probleem.
Ik heb afbeeldingen van Tsjerk gegoogeld, en deze heb ik toen in mijn afbeeldingen opgeslagen, kan ook wel zijn dat ik ze toen gekopieerd en geplakt heb en toen opgeslagen, maar dat weet ik niet meer. Ik heb er ook nog een van Tsjerk met zijn vader Feitse, die vind ik heel mooi. En zo heb ik er nog één van Doaitsen.

Zal proberen een foto van Yfke te sturen.

Plaats reactie